نوشته شده توسط : سیدمحمد حسینی

حسابداری مالیات چیست؟ در ابتدا باید بدانید که حسابداری مالیاتی یکی از زیر شاخه ‏های مهم حسابداری محسوب می ‏شود. راستش را بخواهید در کشور ما ایران از زمانی که حسابداری به عنوان یک علم کاربردی برای تمام کسب‌‏و‌کارها شناخته شده است زمان زیادی نمی ‏گذرد اما این پیشرفت ادامه داشته و اکنون شاهد آن هستیم که حسابداری درکسب‏‌و‌کار‏های مختلف به عنوان امری تخصصی شناخته می‏شود و در کسب‌‏و‌کار‏های بزرگ حتی یک تیم بزرگ حسابداری وجود دارد که هرکدام بخشی از فرآیندهای مالی را پیگیری می‏‌کنند.
برای مثال یک حسابدار امور مربوط به حقوق و دستمزد کارکنان رسیدگی می‏کند و دیگری حسابداری مالیاتی را پیگیری می‏‌کند.‏
مالیات چیست و چه کسانی مشمول آن می‏شوند؟

پیش از آنکه بدانیم حسابداری مالیاتی چیست، ابتدا باید بدانیم که مالیات چیست و چرا پرداخت می‌‏شود؟
مالیات هزینه‏‌ای اجتماعی است که ملت‏‌ها به ازای بهره ‏برداری از امکانات و منابع یک کشور پرداخت می‏‌کنند تا آن منابع و امکانات قابل جایگزینی باشند .مالیات می‌تواند به شخص،مؤسسه، دارائی و… تعلق بگیرد و بر اساس میزان درآمد متفاوت است. برخی از اقتصاد دان‏‌ها از مالیات در مقابل مصرف دفاع می‏‌کنند و معتقدند این شیوه‏ی گرفتن مالیات می‏تواند عادلانه‏‌تر از مالیات بر درآمد باشد.
گروه ‏های مختلفی مشمول پرداخت مالیات هستند. از جمله کلیه مالکین( اشخاص حقیقی، حقوقی)، هر شخص حقیقی ایرانی که درآمد‏هایی را به دست می‌‏آورد، هر شخص حقیقی غیر ایرانی که درآمد‏هایی در ایران تحصیل می‏‌کند و یا درآمد‏هایی که بابت واگذاری امتیازات، تعلیمات و کمک‏‌ها دریافت می‌‏شود نیز مشمول پرداخت مالیات هستند.
در مقابل برخی از سازمان‏ها و نهاد‏ها مالیات پرداخت نمی‏کنند. مثلا وزراتخانه‌‌‏ها و مؤسسات دولتی، دستگاه‏‌هایی که بودجه آنها را دولت تعیین می‌‏کند و شهرداری مشمول پرداخت مالیات نمی‏شوند.
شکل زیر نظام مالیاتی ایران و انواع مالیات را نشان می‏‌دهد.
حسابداری مالیاتی

حسابداری مالیات چیست و چه اهمیتی دارد؟

حسابدار مالیاتی یکی از روش‏‌های حسابداری است که به جای صورت‌‏های مالی عمومی روی مالیات تمرکز دارد. هدف حسابداری مالیاتی، ردگیری وجوه ورودی و خروجی مرتبط با افراد و نهاد هاست.
در بسیاری از مواقع به دلیل عدم شفافیت‏‌های پرداختی و تاخیری که در زمان پرداخت مالیات‏‌ها وجود دارد هم چنین عدم تعهد کافی در خصوص اظهار‏نامه مالیاتی، اطلاعات و داده‏‌های مرتبط با حسابداری در مالیات می‌‏تواند باعث تسریع در انجام تمامی مراحل پرداخت و وصول مالیات شود.
حسابداری مالیاتی یکی از موضوعات مهمی است که آموختن و به کار بردن آن تاثیر مهمی در جلوگیری از اشتباهات حسابداری، کسب درآمد و بهبود معشیت‌‏ها دارد. اکثر شرکت‏‌ها در جست وجوی فرد متخصصی هستند که حساب‏‌های مالیاتی خود را به آنها واگذار کرده و پرداخت‌‏ها و بازده مالیاتی آنها را بهبود ببخشند. در همین نقطه نقش حسابداری در مالیات مشخص می‏‌شود چرا که وظیفه حسابدار مالیاتی ارائه استراتژی‏‏‌های مؤثر مالیاتی مطابق با قانون است.

حسابدار مالیاتی کیست و چه توانایی‏‌هایی دارد؟

حسابدار مالیاتی که با عنوان مشاور مالیاتی هم شناخته ‏می‏‌شود معمولا یک حسابدار با تجربه و فعال است، یک حسابدار حرف‌ه‏ای که علاوه بر دانش حسابداری باید در زمینه مالیاتی هم تبحر داشته باشد. این فرد باید به اصول و قوانین مالیات (به خصوص قانون مالیات مستقیم) مسلط باشد تا بتواند سازمانش را در مسیر درستی قرار دهد. اما این اصول چه مواردی هستند؟ در ادامه برخی از آنها را برایتان شرح داده‌‏ایم.

حتما بخوانید: مالیات حقوق در سال ۹۹

  • شناختن تکالیف مالیاتی و نحوه تشکیل پرونده
  • اظهارنامه الکترونیکی مالیات بر عملکرد
  • آگاهی به مالیات بر درآمد اجاره و اظهارنامه ملک
  • آماده کردن مدرک به شکل درست جهت ارائه به سازمان‏‌های زیر ربط
  • آگاهی به قوانین اعتراض، تجدید نظر و مراجع بالا
  • آموزش ساختار مالیات بر ارزش افزوده

مواردی که در حسابرسی مالیاتی مورد بررسی قرار می‌‏گیرند:

  • مقدار درآمد و هزینه
  • صورت تمامی واردات و صادرات
  • دارایی‏‌های ثابت
  • صورت‏‌های گردش کالا و مواد اولیه
  • مالیات تکمیلی
  • حقوق
  • مبادلات صورت گرفته با اشخاص ثالث
  • تعدیلات سنواتی
  • ارزش تمام شده خدمات وکالا‏ها
  • هماهنگی تراز حساب‏ها و دفاتر مالی

شیوه‏‌های اجرای حسابداری مالیات:

حسابرسی مالیاتی در مراحل زیر خلاصه می‏‌شود:
نخست بازرس رسیدگی می‏‌کند که آیا انجام فعالیت حسابرسی از راه رسیدگی به دفتر‏های روزانه، دفتر دارایی و دفتر کل امکان پذیر است یا باید راه دیگری را انتخاب کنیم. در مرحله بعدی بر اساس حجم معاملات بنگاه و مقدار حساب‏‌ها، بررسی می‏‌شود که چند نفر نیروی کار و چه میزان زمان برای برای این کار مورد نیاز است و پس از اختصاص زمان و نیروی کار کافی پروژه‏ی حسابرسی آغاز می‏‌شود.
نتایج حاصل از رسیدگی دفتر‏های قانونی مانند دفتر کل، دفتر دارایی و دفتر روزنامه به همراه توضیح شرایط در کار‏برگ‏های مخصوصی ثبت می‏‌گردد.
در زمان رسیدگی به دفاتر، بازرسان به این نتیجه می‏‌رسند که آیا موارد ذکر شده در دفتر‏ها صحیح است یا لازم است برای مشخص کردن حساب‏‌ها از راه دیگری وارد عمل شوند.
در اخر نتیجه‌‏ی فعالیت‌‏ها باید به مدیر شرکت گزارش داده شود و پس از آن گزارش پایانی نوشته می‏‌شود، در مرحله پایانی همه‏‌ی هزینه‌‏ها و ساعت‏‌های صرف شده جمع بندی می‏‌شوند.
 



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیدمحمد حسینی

وکیل مالیاتی

مالیات و نظام مالیاتی در تمامی کشورهای دنیا به کار گرفته می شود و کشور ها به شیوه های مشخصی از مردم دریافت می کنند. در حقیقت هر کجا شهر و شهروندی وجود دارد که مالیات نیز وجود دارد و مردم در شیوه‌های مختلف و در افراد متفاوتی که می‌توانند پرداخت کنند.

در زمینه پرداخت و تعیین مالیات نیز گاهی مشکلات حقوقی پدید می آید که از این نظر نیاز به وکیل مالیاتی احساس می شود. همچنین ممکن است برای جرائمی که در این زمینه رخ می دهد نیز به کمک وکیل نیاز پیدا کنید. در حقیقت وکیل مالیاتی به شما در حل پرونده های خود در زمینه های امور مالی کمک خواهد کرد . شما می توانید خود را برای وکیل مناسب به سایت عدل و حق مراجعه کنید.

قصد ما در این مقاله آشنایی شما با معقوله مالیات، آشنایی با وکیل مالیاتی و وظایف وی و در نتیجه معرفی بهترین وکیل امور مالیاتی قم است.

وکیل مالیاتی

مالیات چیست؟

مالیات، یک هزینه مالی است که مردم یک جامعه باید، برای تامین هزینه ها و ارج عمومی و دولتی به دولت بپردازند که این پرداخت می تواند به موسسه، حقیقی، حقوقی، دارایی و... باشد.

مالیات به طور کلی دو نوع است :1-مالیات مستقیم 2- مالیات غیر مستقیم

باید متذکر شد که مالیات قانونی اختصاصی خود را دارد که یک وکیل مالیاتی باید به آن تسلط کامل داشته باشد. یک وکیل امور مالیاتی باید به بخشنامه های امور مالیاتی وارد شود و همراه با تغییرات امور مالی خود را نشان دهد. قوانین مالیاتی نیز به دو دسته قانون مالیات مستقیم و قانون مالیات غیر مستقیم تقسیم می شوند.

وکیل مالیاتی چه کسی است؟

هر شخص دارای پروانه وکالت معتبر میتواند پرونده های مالیاتی را بپذیرد و اصطلاحا وکیل مالیاتی باشد. اما وکالت در امور مالیاتی نیازمند دانش فراوان در امور مالیاتی است و به یک وکیل متخصص محتاج است . یک وکیل کار بلد باید ویژگی های خاص خودش را داشته باشد که در ادامه به توضیح آن می می پردازیم. اگر به دنبال حل پرونده های مالیاتی خود به بهترین صورت هستید بهتر است آن را از طریق وکیل مربوطه پیگیری کنید تا نتیجه مطلوب خود را به بهترین صورت دریافت کنید. شما می توانید برای انجام مشاوره و اتخاذ وکیل پرونده های مالیاتی به سایت عدل و حق مراجعه کنید.

ویژگی های وکیل مالیاتی خوب چیست ؟

وکلا خوب از یک سری از ویژگی های خاص خود برخوردار هستند که در هنگام انتخاب باید به ان ها توجه کرد. اگر وکیل شما در از این ویژگی ها برخوردار باشد می توانید تا حد بسیار زیادی مطمن باشید که پرونده شما به بهترین نتیجه می رسد.

تخصص وکیل در زمینه امور مالیاتی 

فوقا ذکر کردیم که یک وکیل در هر زمینه ای که تخصص داشته باشد می تواند به پرونده های مالیاتی بپردازد و از این نظر در قانون منعی در نظر نگرفته شده است. اما شایان ذکر است زمانی می توانید به حل و فصل پرونده های خود به بهترین نحو بپردازید که از فرد متخصص در زمینه مربوطه کمک بگیرید. از این نظر وجود وکیل متخصص امور مالیاتی که در این زمینه تخصص داشته باشد برای پرونده های امور مالیاتی بسیار اهمیت دارد.

تجربه 

هرچه پرونده شما پیچیده تر و مهم تر باشد بدیهی است که وکیل منتخب شما نیز باید با تجربه باشد. گاهی تخصص صرفا برای موفقیت پرونده کافی نیست و باید با تکیه بر تجربه ، پرونده را مورد پیگری قرار داد. اگر پرونده شما از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است بهتر است پرونده خود را به دست وکیل مالیاتی با تجربه بسپرید که از روند دادگاه اطلاعات کامل و کافی دارد و تجربه مشابه را دارا باشد.

موفقیت در پرونده های مشابه

اگر پرونده شما از ویژگی های خاص به خود برخوردار است و باعث می شود که حساسیت آن بالا برود در هنگام وکیل خود باید به سابقه موفقیت وکیل خود نیز دقت کنید. وکیل مالیاتی شما در چند پرونده مشابه موفق شده است و بهترین نتیجه را کسب کرده است ؟ پاسخ به این سوال می تواند به انتخاب وکیل مد نظر شما کمک کند. در زمینه امور مالیاتی این مورد می تواند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد.

پیگیری و قابل اطمینان بودن 

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های وکیل مالیاتی خوب ، پیگیری است. رها سازی پرونده و عدم توجه کافی به آن می تواند روند موفقیت را بسیار کند و طولانی کند. اما وکیل خوب با پیگیری دقیق و منظم این سرعت را افزایش می بخشد و در سریع ترین زمان ممکن شما را به نتیجه مطلوب می رساند.

در هنگام انتخاب وکیل مد نظر خود در نظر داشته باشید که وکیل مالیاتی شما باید قابل اطمینان باشد. در زمان وکالت شما اختیار یک سری از امور را به دست وکیل می سپرید و اگر وکیل شما فرد درستی نباشد ممکن است دچار ضرر های فراوانی شوید. از این نظر قابل اطمینان بودن وکیل شما از هر نظری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

اگر به دنبال یک وکیل مالیاتی خوب در تهران با ویژگی های فوق می گردید در جای درستی قرار دارید. شما می توانید با مراجعه به سایت حقوقی عدل و حق به انتخاب و اتخاذ وکیل مد نظر خود اقدام کنید و به کمک تیم حقوقی عدل و حق مشکلات مالیاتی خود را حل کنید.

مشاوره حقوقی با وکیل مالیاتی

ورود به پرونده های حقوقی و حل و فصل و آن باید با علم کافی صورت بگیرد. اگر وکیل مالیاتی دارید که در این صورت خود او با علم خود به حل مشکلات شما می پردازد. ولی اگر به تنهایی می خواهید پرونده های خود را حل کنید بهتر است قبل از آن با انجام مشاوره با یک فرد تخصصی به کسب اطلاعات لازم در مورد پرونده امور مالیاتی خود بپردازید. در مشاوره حقوقی امور مالیاتی ، فرد متخصص از منظر قانونی و حقوقی پرونده شما را مورد برسی دقیق قرار می دهد و اطلاعات کامل و دقیقی را به اطلاع شما می رساند که در نهایت باعث می شود شما با هوشیاری بیشتری به حل پرونده مالیاتی خود بپردازید.



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیدمحمد حسینی

در کل مالیات شامل دو دسته میباشد ، مالیات مستقیم و مالیات غیرمستقیم دو دسته مالیات هستند . منظور از مالیات مستقیم مالیات بر درامد میباشد که افراد حقیقی و حقوقی میبایست مقدار درامد و سود و … را به سازمان امور مالیاتی اعلام کنند .
در این مقاله به بررسی اظهارنامه مالیاتی و ثبت نام ان و اشاره میکنیم .
افراد حقیقی و حقوقی موظفند در پایان هر سال میزان درامد و سود خود را به سازمان امور مالیاتی اعلام کنند . به تعبیری میتوان گفت افراد و شرکت ها در پایان سال کارنامه مالی خود را به سازمان امورمالیاتی ارائه میکنند . این کارنامه را همان اظهارنامه مالیاتی مینامند که سازمان امور مالیاتی هم طبق همین اظهارنامه مالیات افراد و شرکت هارا تعیین میکنند .
در رابطه با افراد حقیقی اظهارنامه مالیاتی در هر سال برای همان سال مالیاتی تنظیم میکنند اما در رابطه با اشخاص حقوقی این مورد کمی تفاوت دارد چرا که اگر سال مالی شرکت در اساسنامه با سال مالیاتی متفاوتی باشند درامد سال مالیاتی به واسطه اساسنامه که شرکت دارد مبنای تشخیص و تعیین مالیات میباشد .
نوشتن اظهارنامه و ارائه ان به سازمان امور مالیاتی از وظایف تاجران و شرکت های تجاری هست که میبایست در زمان قانونی و مقرر ان را انجام دهند و چنانچه تخلفی در ان انجام شود جریمه و مجازات در انتظار متخلفان خواهد بود .

اظهارنامه مالیاتی

چه افرادی مشمول ثبت اظهارنامه مالیاتی هستند ؟

همانطور که از نام اظهارنامه مالیاتی مشخص میباشد اینمربوط به عملکرد مالی اشخاص حقیقی و حقوقی میباشد . به شکل روان تر اظهارنامه مالیاتی کارنامه ای از عملکرد سالیانه تجاری و درامدی افراو تاجر و شرکت های تجاری میباشد که میبایست انرا به سازمان امور مالیاتی تحویل دهند . در این اظهارنامه مشخص شده که صاحبان تجارت تا چه مقداری موظف به پرداخت مالیات هستند . در اظهارنامه های مالیاتی اطلاعاتی همچون درامد ها ، دارایی ها ، هزینه ها ، بدهی ها ، معافیت ها ، درامد شامل مالیات و سرمایه های مالیاتی ثبت شده است .
از همین رو عموما اظهارنامه مالیاتی را به عنوان گزارش کاملی از هویت و مکان اشخاص حقیقی و حقوقی میباشد .بر طبق ماده 1 قانون مالیات های مستقیم افراد پایین شامل پرداخت مالیات میشوند :
• تمامی افراد حقیقی و حقوقی نسبت به همه دارایی ها و املاک و اموال خود در ایران
• افراد حقیقی ساکن ایران نسبت به تمامی درامد های خود در ایران
• افراد حقیقی ساکن خارج از ایران نسبت به درامد های خود در ایران
• افراد حقوقی ایرانی نسبت به تمامی درامد های داخل و خارج از ایران
• افراد غیر ایرانی نسبت به تمامی دارامد هایی که در ایران دارند مشمول مالیات هستند

چه افرادی مشمول ثبت اظهارنامه مالیاتی نیستند ؟

• شهرداری ها و سازمان های زیر مجموعه انها در تمامی استان ها
• تمامی سازمان ها و مجموعه هایی که از بودجه عمومی دولت استفاده میکنند .
• تمامی وزارت خانه ها و موئسسات
• کارگران و صیادان و عشایر و شرکت ها تعاونی دانش اموزی و دانشجویی

طریقه محاسبه مالیات در ایران چگونه است ؟

روش محاسبه مالیات در ایران به 2 گونه علی الراس و خوداظهاری میباشد . در خوداظهاری اشخاص حقیقی و حقوقی خود میزان درامد و مقدار مالیاتی که ملزم به پرداخت هستند را اعلام میدارند بدون اینکه کارشناسان سازمان امور مالیاتی در محاسبه و دریافت ان فعالیتی داشته باشند . برای این منظور یک اظهارنامه مالیاتی تنظیم و در ان تمامی درامد ها و هزینه ها و سود و حقوق کارمندان و …. ذکر شده و معافیت مالیاتی از ان کسر میگردد در اخر مبلغ سالیانه مالیاتی مورد محاسبه قرار میگیرد . در این صورت کارشناسان به شرط نبود تخلف از سوی ثبت دفاتر و اظهارنامهو صحت مدارک و کامل بودن انها ان را مورد پذیرش قرار داده و مالیات مورد بحث را دریافت میکنند . در شرایطی که اظهارنامه تحویل کارشناسان نشود و یا مورد قبول واقع نشود انها خود مالیات را محاسبه کرده و به مودی اعلام میکنند و نظر کارشناسان ملاک پرداخت مالیات خواهد بود .

 

شکل صحیح نگارش اظهارنامه

در نوشتن اظهارنامه نکاتی وجود دارد که برای نگارش صحیح باید به انها توجه کنید :
• از انرو که اظهارنامه ها به صورت الکترونیکی شده اند مناسب است تا نام کاربری و کلمه عبور و کد رهگیری ثبت نام خود را نگهداری کنید .
• در وارد کردن اطلاعاتتان میبایست حتما بخش هایی که با ستاره قرمز علانت گذاری شده اند را تکمیل کنید .
• در قسمت اطلاعات مدیر عامل لازم است تا اطلاعات مربوط به مدیر و هیئت مدیره را وارد کنید .
• ثبت حساب بانکی مربوط به شغل موًدی به افزایش اعتبار اظهارنامه کمک میکند و بهتر است اطلاعات با دقت و صحیح وارد شوند .
• چنانچه مراحل ثبت اظهارنامهالکترونیکی تکمیل و صحیح باشد به شما یک کد رهگیری ئداده میشود که میبایست برای مراحل بعدی انرا همراه داشته باشید .

جرایم عدم تسلیم اظهارنامه مالیاتی

عدم تسلیم کارنامه مالی سالانه مشمولان حقیقی و حقوقی در ایران، تنها، محرومیت از دریافت بخشودگی های مالیاتی را در پی نخواهد داشت و مستوجب تعلق جرایم غیر قابل بخشش خواهد بود:
• طبق اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم که از فروردین ماه سال نود و پنج ابلاغ شد و قابل اجرا می باشد، جریمه عدم تسلیم اظهارنامه مالیاتی در زمان مقرر، برای اشخاص حقوقی و صاحبان مشاغل، ۳۰ درصد مالیات متعلقه و برای سایر مودیان، ۱۰ درصد مالیات متعله می باشد که غیر قابل بخشودگی خواهد بود.
• جریمه مالیات ابزاری (همراه اظهارنامه ) پرداخت نشده در موعد مقرر، ۲.۵ ٪ کل مبلغ مالیات به ازای هر ماه که نسبت به مدت تاخیر از زمان سررسید پرداخت مالیات، محاسبه شده و مودی، مکلف به پرداخت آن برای جلوگیری از جرایم ثانوی مثل ضبط اموال، ممنوع الخروجی و غیره است.
• اگر شما به عنوان مودی حقیقی یا حقوقی، مکلف به نگهداری دفاتر قانونی هستید، در صورتی که از تسلیم دفاتر قانونی پلمپ شده، امتناع ورزید یا ترازنامه و حساب سود و زیان را تسلیم ممیزان و سرممیزان اداره مالیاتی محدوده محل اشتغال در استان نکنید، مشمول پرداخت جریمه ای معادل ۲۰ درصد برای هر یک از موارد فوق، خواهید بود.

 

منظور از مرور زمان مالیاتی چیست؟

مرور زمان مالیاتی ، بازه زمانی است که طبق قانون م . م، مامور مالیاتی مجاز است که مالیات متعلق به درآمد مشمول مالیات و یا سایر پایه های مالیاتی را محاسبه و مطالبه کند. بعد از طی شدن یک مدت زمان، این اجازه از او گرفته می شود. بر اساس ماده یک صد و پنجاه و شش قانون م . م، این مهلت برای مودی که در مهلت معین،‌ اظهارنامه مالیاتی را تسلیم سازمان کرده است، یک سال از انقضای مهلت تسلیم این کارنامه مالی خواهد بود.
اگرکه در محدوده زمانی تعیین شده تسلیم نکرده باشد یا بر اساس قانون، مکلف به تسلیم اظهارنامه مالیاتی در سر رسید نباشد، طبق ماده 157 قانون م. م، مرور زمان مالیاتی، ۵ سال از تاریخ سر رسید پرداخت مالیات خواهد بود. یعنی سازمان، صرفا می تواند تا ۵ سال از سر رسید، موضوع هر یک از منابع مالیاتی را در صورت وجود شواهد جدید، بررسی کند و پس از آن این اجازه سلب خواهد شد.
پس اگر شما، اظهارنامه ای ارائه کنید یا ترازنامه و حساب سود و زیان را تسلیم کرده و پس از تشخیص علی الراس و صدور برگه، اثبات شود که مودی، فعالیت هایی داشته که درآمد آن را مخفی کرده است، مالیات با محاسبه درآمد ناشی از فعالیت مذکور، مجددا محاسبه می شود.



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیدمحمد حسینی
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد